Unde-s doi puterea creste, dar unde sunt 60.000 deja se dezvolta o comunitate.
Acum 7 ani doi
frati din Resita aveau acelasi vis: cea mai mare comunitate BIO din
Romania si chiar din Europa. Cristian Onetiu si Danut Onetiu au pus
bazele unei companii cu un vis indraznet, cand industria BIO din Romania
era prea putin informata si dezvoltata. Asa s-a lansat oficial la
Timisoara, in 4 iulie 2005, compania Life Care, ce a devenit un magnet
pentru toti cei care isi doreau produse sanatoase pentru cei dragi si
erau pregatiti sa accepte provocarea Life Care: o viata mai sanatoasa,
implinita si prospera.
-
2005
Life Care Corp. este prima companie BIO romaneasca, care din anul 2005 distribuie la nivel national produse cosmetice, produse de curatenie si suplimente alimentare, toate branduri cu renume international. Inca de la inceput, afacerea are la baza idei precum: sustinerea unei vieti sanatoase, responsabilitatea fata de semeni si grija fata de natura. -
2006
Life Care incepe comercializarea in conditii de exclusivitate a unor game de produse apartinand celor mai mari si mai apreciati producatori de BIO din lume. Dintre parteneriatele sale de durata amintim compania Logocos din Germania, numarul 1 mondial la categoria cosmetice BIO, cu subgamele Logona si Fitne (produse certificate BDIH) sau compania Alma Win, un lider european in productia de detergenti BIO (produse certificate ECOCERT).Tot atunci compania ofera primele recompense pentru implicarea activa in promovarea conceptului BIO: masini, excursii, etc. -
2007
In anul 2007 Life Care a initiat investitiile in cercetarea si crearea primelor branduri proprii, produse ale experientei marilor producatori internationali, adaptate la cerintele locale. Astfel au luat nastere patru branduri Life Care de succes:- Kräuter - cosmetice terapeutice cu ingrediente controlate biologic
- BIOhaus - detergenti ecologici
- Life Impulse - suplimente alimentare organice
- LifeGlam - accesorii moderne pentru corp si baie
-
2008
A fost anul cu cele mai multe realizari din istoria Life Care. Compania a primit din partea presei nationale recunoasterea unanima ca fiind “numele BIO in Romania”, a inregistrat o CA de peste 10 milioane de EURO si s-a mutat intr-un sediu nou, dotat dupa standardele UE.Tot atunci Life Care a desemnat primii ambasadori BIO, cei care timp de 6 luni vor fi imaginea catalogului Life Care si vor promova principiile Life Care: sanatate, frumusete, recompensa. Primii care accepta provocarea BIO sunt creatorul de moda Catalin Botezatu si vedeta de televiziune Mihaela Radulescu. -
2009
In primavara anului
2009 compania Life Care a introdus pe piata din Romania primele
parfumuri BIO, gama Acorelle, o premiera absoluta la nivel national. A
urmat apoi dezvoltarea a doua noi brand-uri proprii: BIOstyle - ciorapi
tratament si Ganoderma Coffee for Life - cafea BIO.
In a doua jumatate a
anului Life Care inaugureaza un nou sediu (Strategy Headquarter) la
Frankfurt in Kastor&Pollux Center, cea mai importanta cladire de
birouri din oras.
2009 sta sub semnul
pasiunii si performantei. Tripla medaliata olimpica Simona Amanar-Tabara
si omul de televiziune Virgil Iantu se alatura comunitatii BIO
initiate de Life Care, sustinand toate actiunile sale.
La sfarsitul anului compania incepe cucerirea pietelor vecine din Europa, prima piata abordata fiind Ungaria.
De 4 ani compania isi
pastreaza pozitia de lider pe piata BIO, avand o cota de piata
constanta de aproximativ 75% si peste 45.000 de parteneri-clienti
fideli. Portofoliul de produse cuprinde in prezent aproximativ 1000 de
articole sanatoase pentru intreaga familie, portofoliu ce se largeste
odata cu fiecare nou catalog.
Cresterile
spectaculoase inregistrate de la an la an, atat in ceea ce priveste CA
cat si numarul angajatilor, se datoreaza in primul rand calitatii
exceptionale a produselor si serviciilor livrate, dar si apropierii fata
de fiecare client in parte, compania investind de-a lungul timpului in
nenumarate actiuni de educare si informare cu privire la importanta
consumului de produse BIO.
-
2010
Life Care a devenit
Compania nr. 1 in Romania din punct de vedere al cresterii procentuale
fata de anul 2009! Cu totii putem fi mandri de echipa cu peste 50.000
Parteneri ce a adus o cifra de afaceti de peste 48 milioane de lei.
Trei noi diamanti s-au calificat si peste 7.000 Parteneri au avansat in nivel.
Bonusuri de peste
3,2 milioane de Euro au fost oferite Partenerilor. Mai mult de 30 de
parteneri au petrecut o saptamana de neuitat in Grecia la Conferinta
Internationala Gold Plus iar Diamantii sunt chiar in aceasta perioada in
Miami pentru a se bucura de beneficiile vietii de diamant Life Care.
Peste 1.000 Parteneri activeaza deja in Italia, Spania si Ungaria si au inceput dezvoltarea noastra europeana.
-
2011
Anul 2011 a fost
unul de incercare atat pentru cei peste 60.000 de Parteneri, cat si
pentru echipa Life Care. Intr-o perioada in care situatia economica din
Romania era instabila si delicata, compania Life Care a reusit nu doar
sa-si mentina cifra de afaceri, ci chiar sa inregistreze o crestere a
cifrei de afaceri de 4% fata de anul 2010.
Mai mult, Life Care
a cunoscut o crestere a distributiei produselor si afacerii la nivel
international, iar tari precum Ungaria, Spania sau Italia au adus noi
parteneri si clienti, acestia bucurandu-se de produse de calitate, de
servicii de curierat eficiente si de acces la informatii in limba
solicitata, atat online, cat si la linii telefonice speciale.
La sfarsitul anului
2011, intreaga comunitate Life Care a realizat ca pe tot parcursul
acestui an a continuat sa se dezvolte, sa se autoeduce si este pregatita
sa treaca la urmatorul stadiu. In toti acesti aproape 7 ani, Life Care a
invatat sa vorbeasca BIO, i-a invatat pe toti cei care au ales sa
traiasca sanatos aceasta limba a sanatatii si acum este gata pentru
urmatoarea etapa a vietii BIO.
- 2012
Dupa 7 ani in care a
crescut in fiecare zi mai sanatoasa, mai frumoasa si a invatat sa
vorbeasca BIO, Life Care trece in 2012 intr-o noua era BIO, una a
sanatatii, prosperitatii si implinirii.
Avem 7 BIO
Ambasadori Life Care care promoveaza principiile Life Care: sanatate,
frumusete, recompensa. Printre Ambasadorii BIO se numara: Catalin
Botezatu, Mihaela Radulescu, Stefan Banica Jr., Andra si Catalin Maruta,
Florentina Opris si Octavian Bellu.
Cresterile
spectaculoase inregistrate de la an la an, atat in ceea ce priveste CA
cat si numarul angajatilor, se datoreaza in primul rand calitatii
exceptionale a produselor si serviciilor livrate, dar si apropierii fata
de fiecare client in parte, compania investind de-a lungul timpului in
nenumarate actiuni de educare si informare cu privire la importanta
consumului de produse BIO. Toate acestea au facut expansiunea peste
hotare iminenta si in momentul de fata activeaza Parteneri Life Care in
Ungaria si Italia.
Life Care a inceput
in 2012 o noua era, impreuna cu noul CEO Life Care, Romulus Sirbu, cu
16 ani de experienta in Direct sales. Omul potrivit la locul potrivit
oferit de posibilitatea autoselectiei, o viziune care inspira, un scop
ambitios si o echipa dedicata si hotarata sa transforme un vis frumos in
realitate, au devenit elementele cheie ale succesului pentru noua lume
oferita de Life Care impreuna cu noul CEO, Romulus Sirbu.
Drumul nu a fost
usor, insa drumul spre succes nu e niciodata usor, iar astazi Life Care
este una din companiile europene lider în Industria de Vanzari Directe,
orientata pe produse BIO, ce promoveaza intens stilul de viata activ,
sanatos si prosper.
Distribuind produse
exclusive si de inalta calitate direct catre clienti printr-o retea de
peste 60.000 de Parteneri independenti, Life Care ofera oricarei
persoane o oportunitate unica pentru a dezvolta o afacere independenta
extrem de recompensatorie in industria Vanzarilor Directe si a
produselor BIO.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu